dinsdag 27 november 2012

denk eens na voor je iets zegt

ik weet dat ik zelf ook geen blad voor de mond heb

maar wat mij vandaag toegewenst werd..

die persoon heeft werkelijk geen gevoel en weet niet hoe het is om als moeder je eigen bloed ..je kind wat je 9 maanden in je mocht laten groeien ..wat je al die jaren met zoveel mogelijk liefde en zorg hebt omringd ..na een zware tijd los moest laten..

nu heb je lekker alle tijd voor jezelf en kan je eindelijk leuke dingen doen
dat wil ik allemaal helemaal niet
het liefst had ik nog jaren al mijn liefde aan mijn boy willen geven
hem geknuffeld
tuurlijk was het soms wel zwaar maar ik kan vol dankbaarheid aan al die jaren terug denken

weet ook wel dat mijn boy het nu goed heeft
verlost is van dat vreselijke epi monster
maar al kreeg ik maar 5 min om hem weer even te ruiken te voelen te zien
ik zou er werkelijk veel over hebben

gelukkig zijn er ook genoeg mensen die wel heel lieve dingen zeggen
maar dit soort momenten blijven je denk ik het langst bij
zou het nu iemand zijn die ik nauwlijks zie ... maar het is iemand die eigenlijk heel dichtbij mij hoort te staan
iemand waar ik eigenlijk wel iets hel anders had verwacht

ik barstte in tranen uit zo beduusd was ik van wat me overkwam
maar heel de dag was ik verder van slag

Alex zegt sta er boven
maar dat is makkelijker gezegd als gedaan

ik kom er wel weer maar vandaag even niet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten