dinsdag 13 november 2012

soms

soms snap ik het gewoon allemaal niet meer
waarom moeten dingen soms zo ingewikkeld verlopen en kan het niet gewoon zo simpel als we bedenken
soms denk ik hoe heb ik het allemaal gedaan want nu kom ik al tijd te kort

we willen onze rolstoelbus laten taxeren dachten dit te doen bij onze eigen garage maar dat kon niet..moest bij de dealer die de bus heeft aangepast..daarheen gebedl en uitgelegd dat we mss iemand weten die interesse heeft en aan de gestelde eisen voldoet..maar we willen een richt bedrag dus een taxatie want daarmee kunnen zij evt. naar hun gemeente ..moeten we komen op een zaterdag en dan zitten we juist al weken zo vol..
waarom moet alles zo ingewikkeld als het makkelijk kan

maar dan denk ik ook weer
wat is het soms toch fijn dat het is zo is als het is
ik probeer te genieten van de prachtige natuur
de stilte die dat kan geven in vele opzichten
de mensen om mij heen die zo lief voor me zijn
de leuke dingen die we mogen doen doordat vrienden en familie ons dat gunnen

zaterdag avond in the Brothers was het echt wel gezellig allemaal nog heel onwennig dat je nu vrij mag en kan genieten dat moet ik nog leren zullen we maar zeggen
zondag middag een heel fijn concert van het koor van mijn zwager en schoonzusje
soms zijn dat gewoon de kleine zonnestraaltjes op een dag

dus soms denk ik dan ook weer gewoon
As zeur niet en neem alles zoals het komt

vanmorgen komt er een dinnetje gezellig langs en gaan we smaen een wandeling maken
even bij klessen maar ook gelijk genieten van het buiten zijn en de rust die dat kan geven

vanmiddag mag ik naar en din ..zij vaart in het zelfde schuitje ..Yer`ell heeft de haven al bereikt maar haar dochter knokt en strijd nog tegen het epi monster wat werkelijk nooit went en ik voel dus mee met haar moeder ..door het WKZ zijn we in okt 2009 aan elkaar voorgesteld en wat zijn we daar dankbaar voor het is soms echt niet makkelijk maar de dankbaarheid mag voorop staan

mijn werk is een goede invulling van de dag maar soms raakt het mij wel flinkk iep omdat het dan toch te dichtbij komt..ben ik dan toch te snel begonnen vraag ik dan toch te veel van mezelf
soms weet ik het gewoon even niet

maar ik maak me echt flinke zorgen om Joey
zijn hulpverleenster zegt dat het allemaal goed komt maar ondertussen roept ze hem niet op reageert niet op contacten die wij of school zoeken
nu heeft de huisartse het overgenomen en een andere oplossing gezocht
vandaag gaat Joey naar een psycholge verbonden aan onze huisartse
hopleijk kan zij iets voor mijn boy doen
want het komt goed soms wil er op hopen maar ik ben bang dat er toch meer an de hand is dan dat iemand via de mail of telefoon kan beoordelen

krijg gelukkig heel lieve tips van allerlei mensen om me heen en die doen goed
daar kan ik weer mee verder
al levert dat soms ook niet op wat je er van hoopt
gistermiddag echt heel de middag druk geweest met mailen en bellen voor een evt. woonplek in Vlaardingen
spreek je gisteravond iemand van het bestuur die het vervolg in werking moest zetten blijkt het achter haalde info te zijn
waar iedereen die ik die middag gesproken had vanaf moest weten
soms dan word ik daar zo boos en verdrietig van want het leek allemaal zo te kloppen en te passen bij mijn boy

mijjn boy die momenteel zijn dagen voornamelijk in bed doorbrengt
soms weet een vriend hem te bereiken en gaat hij er even uit
maar mijn gevoel zegt dit gaat niet goed alleen wie gaat hem helpen ik weet het soms echt niet meer

het komt goed daar ben ik van overtuigd maar hoe en wanneer ik weet het nu even niet

1 opmerking:

  1. Joey was bij de psych vanmiddag ..eindelijk een vrouw die me lijkt te snappen en mij tips geeft waar ik verder mee kan..over 2 weken mag hij weer ne hij heeft het zelf geregeld dus hopelijk word hij nu werkelijk de goede ri. op geholpen !!! xx
    deze mw. werkt waar ook zijn eigen hulpverleenster werkt maar dan op locatie ..mss kan hij haar wel houden riep hij al..

    BeantwoordenVerwijderen