donderdag 30 mei 2013

domoor

al is het werk wat je doet niet het leukste werk je neemt niet zomaar ontslag voor je iets anders hebt

we waren juist blij dat Joey een ruime 2 weken weer meer in ritme zat
ze waren op zijn werkplek ook best tevreden merkten alleen dat hij niet het zware werk aan kon en hadden hem dus omgezet in functie

maar mijn knul vond het allemaal niets en is zomaar opgestapt
zonder iets anders te hebben

zijn vrienden hebben soortgelijk gedaan niet zo heel lang geleden en je moet natuurlijk stoer mee doen anders hoor je er niet meer bij

1 pech mama is er even helemaal klaar mee
andere rondom mij heen al eerder

op advies van mensen rondom ons gezin heen
die Joey proffessioneel begeleidden draaien we de schroeven even flink aan
en als hij die regels niet na komt dan staat hij even op een zijspoor

het doet mijn moederhart huilen maar met me laten sollen hoef ik ook niet !!!

paar weken geleden stelde de psychiater vast dat Joey geen autisme meer zou hebben
nou wat hij dan heeft ???

hij lijkt even heel diep te moeten vallen voordat hij beseft dat hij het alleen niet red roepen de proffessionals
laten we hopen dat hij snel tot besef komt dan

dan krijg ik als zijn mama ook weer meer rust want dit sloopt mij op vele fronten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten