zaterdag 18 mei 2013

plekje wat ik voor ogen had is af

de titel zegt het eigenlijk al en als ik er een foto plaats dan is deze blog al compleet

ruim 8 maanden verder zijn we nu

brainstormen hoe we het allemaal precies wilden hebben
Joey die echt wel een duidelijke mening had waar we ons aan hebben willen houden

wachten tot de kunstenaresse  tijd had om met onze opdracht te beginnen

een dag samen met mijn vriendin mee mogen mozaieken waardoor het nog meer als ons monumentje mag voelen

allerlei tuincentra afgestruind naar steentjes die om het monumentje heen moesten komen maar nu iets gevonden waar ik me goed bij voel

niet te vol en rommelig dus spullen die er eerder door anderen neergelegd zijn mee naar huis genomen om daar een plekje te geven

ja ik ben tevreden met hoe het er nu uitziet

een plek waar ik vast nog met grote regelmaat te vinden zal zijn

krijg al erg veel reacties
heel bijzonder en apart
ook al de eerste vragen waar kan je dit laten maken?
http://www.gedenkmozaiek.nl


heel bewust heb ik voor mozaiek willen kiezen

het gehandicapt zijn van Yerèll* verbeeld ik alle kleine stukjes glas die nu 1 geheel vormen en volmaakt zijn verbeelden!!!  want zo zie ik Yerèll*s leven bij de Here God ook
geen zorgen geen pijn meer maar dansend op de gouden straten

de tekst van de rouwkaart vind je er ook in   terug
psalm 139;9-10
De zon zal voor je stralen aan de andere kant
God is je komen halen
Wees vrij en laat je leiden door Zijn hand

het is een vrolijk monumentje geworden waar in je ook duidelijk Yerèll*s karakter terug vind ons  vechtertje en zonnetje ..

wat word hij gemist xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten