donderdag 17 oktober 2013

Joey kiest voor zichzelf maar ik moet verder

en dan krijg je van je eigen kind te horen
ik wil niets meer van je weten en horen
aleen ben ik gekomen alleen zal ik gaan

hulpverleners die je de afgelopen maanden benaderde die nu in ene roepen ik weet nergens van
hier met ons mee praten en daar met hun

mijn ouders die mij verwijten gaven terwijl ik echt alles zo goed mogelijk heb willen doen

gelukkig heb ik vele lieve mensen om me heen die er wel voor ons zijn
en wel waarderen wie we zijn en wat we doen

ik ben moeder van 2 kanjers en zal dit altijd blijven !

en ik moet en ga door
dat heb ik van Yerèll* kunnen en mogen leren
doorgaan en niet zo maar bij de pakken neer gaan zitten

jaren heeft mijn boy* geknokt waar niemand hem een kans gaf
en dat wil ik nu ook proberen

opnieuw leren leven noem ik t zelf
ons huisje is al grotendeels opgeknapt en beetje bij beetje gaan we verder
ik pak wat hobby's op
o.a. kokkerellen en door dat er met regelmaat mensen op bezoek komen mag ik allerlei lekkere recepten uit proberen

en vanaf 4 nov ga ik eens per 2 weken weer een dag de schoolbanken in , om mijn diploma z-verplk. weer up to daten naar deze tijd .. 6 bij eenkomsten waarin we alle verpleeg technische handelingen weer op halen
in februari hoop ik dan weer helemaal te voldoen aan de normen van deze tijd want door Yerèll* en zijn omstandigheden had ik de verplichte scholingen laten verlopen
maar behalve deze scholing is er ook og en transfertraining en bijeenkomst van de projectgroep dementie waar in ik veel mag leren maar ook van mijn ervaringen mag delen


tuurlijk mis ik Joey flink .. want opa en oma horen van hun kleinkind te genieten en niet de opvoedkundige taak over te nemen zegt ook de hulpverlening tegen ons .. waar mijn psychologe ook aanvulde maar Astrid de zware periode die achter je ligt .. eerst de zorg rondom Yerèll* kort daar achter aan de zorg rondom Joey dat hield je niet veel langer vol .. probeer voor je zelf te zorgen en daar ben je goed mee bezig en laat Joey weten dat je altijd er voor hem wilt zijn !

Alex kids komen met regelmaat en dat is super gezellig en dat doen ze niet als jij zo'n boe vrouw bent hoor .. dat zeiden verschillende mensen tegen mij en daar houd ik me dan maar aan vast

daarnaast ben ik super dankbaar dat ik Alex naast me mag hebben die er echt voor me wil zijn en daarnaast vinden we veel troost en kracht in ons geloof

ik deed mee aan het project van Praise United in Huizen heerlijk om God groot te mogen maken met ruim 150 anderen http://www.youtube.com/watch?v=LTWMDZifzGs het gaf me ook een bepaalde troost en kracht xx
een dinnetje riep ook meteen As kom bij ons op koor maar wie weet volgend jaar

eerst voor mezelf zorgen en weer beter in mijn velletje komen zitten
maar de komende weken zit ik echt niet stil..

herfstvakantie voor velen maar voor mij zekers 32 uur werken binnen 12 dagen waar ik normaal 12 uur per week werk .. daarnaast mijn gewone verplichtingen als vrijwilligerswerk maar ook verjaardagen .. en Annet die gezellig komt eten
as. weekend een doopdienst van de dochter van goede vrienden een meisje wat op 7 jarige leeftijd zegt ik wil ook bij God horen..
volgend weekend de gedachtenisdienst op Sherpa waar ook Yerèll*s naam genoemd zal worden en dan 8 nov weer namen noemen op de Amerpoort
in de noem mijn naam slinger is ook Yerèll* verwerkt xx http://www.youtube.com/watch?v=0tpKPCTsZFI

leuke dingen allemaal wel maar vaak dingen die ook weer voor een bepaalde emotie zorgen en dat moet ik voor mezelf een plek gaan leren geven xx
stapje voor stapje kom ik er !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten