donderdag 6 december 2012

zou het waar zijn ????

jullie wisten wss al wel dat we druk zoekende waren voor een woonplek voor Joey dichterbij Rotterdam

mede door de links die we kregen vanuit school lijkt dat nu gelukt te zijn

vorige week mochten we met Joey op woonsollicitatie bij stichting woondroom Odyseus in Vlaardingen
zojuist zijn we gebeld dat Joey samen met nog 1 jongen door mag (er waren 5 gegadigden)

gewoon in een gewone straat een gewone flat wonen 7 mensen met een ass er is een gezamelijke flat waar de leiding iedere dag paar uur is maar Joey krijgt een eigen persoonlijk begeleider waarbij we ook betrokken worden die te werven...

nu moeten we verder met het CIZ voor het aanvragen van een ZZP 3 of hoger en dan uitgekeerd in pgb
en moet er een woonzorgprofiel worden opgesteld maar volgende week hebben we hier om afspraken met Joeys psychologe en er zijn ook nog mensen uit ons netwerk die evt. willen helpen

in januari febr. gaat Joey mee draaien in Vlaardingen tijdens een paar momenten om te kijken of hij het leuk vind en in de groep past dus pas in mrt zal het wss werkelijkheid worden

zijn eigen plekje die hij op zijn eigen manier kan gaan invullen..en dan steeds meer een beetje meer los maken van mij zijn mams

we kunnen nu dus niet zo heel veel
wel gaan orienteren op zijn uitzet want hij heeft nog niets...

en ooooh wat zal het straks leeg zijn voor mij
maar ik gun het mijn boy zo..


 dus nu al wel een beetje blij dat er dan en einde aan het lange reizen mag komen
  want ook vandaag kon Joey weer niet op school komen door dat de NS faalde

mss een beetje chaotisch verhaal maar zo voel ik me ook
blij voor mijn boy maar zelf vind ik het `niks`..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten