donderdag 6 december 2012

3 maanden verder

Daarna
In alles wat ik doe, draag ik je mee
Alles wat ik voel, voel ik voor twee
In alles wat ik zeg , roep ik je naam
Overal waar ik sta, zal ik er voor twee staan
In alles wat ik zie, kijkt mijn blik voor jou
Kleuren van de regenboog
de hemel stralend blauw
Ik zal van je blijven houden
op deze wereld hier
Verdriet overwinnen
zoekend naar nieuw levensplezier
Met jou in mijn hart
in mijn ziel, in heel mijn wezen
Zul je altijd bij mij zijn
en mijn vreselijke wond genezen

Karin

lieve Yerèll

wat gaat de tijd toch snel of liever gezegd dat jij door God thuis werd gehaald lijkt eigenlijk nog als of het gister was

vanavond 3 maanden geleden kwam er een eind aan jaren zorgen in het breedste begrip van het woord

dankbaar dat ik al die jaren voor je mocht zorgen
en steeds meer besef ik nu hoeveel ik van je heb mogen leren en hoe groot de leegte nu is
maar dankbaar ook voor jou dat jij niet al die epileptische aanvallen meer hoeft te doorstaan
jaren lang moest je steeds meer inleveren..
kon je eerst de regie over je eigen leventje voeren en door jezelf te kunnen verplaatsen ook aangeven hoe en wat je wilde..steeds meer afhankelijk werd je van ons al die lieve mensen die je omringden bij en rondom je zorgvraag


uren tijd heb ik over
niet alleen doordat ik lijfelijk niets meer voor je kan en mag doen maar ook alle overleggen die jaren lang bij jou hoorden zijn weg gevallen niet meer allerlei spullen te regelen of te doen..maar wat zal ik dat graag nog willen

er is nog genoeg aanloop en mama krijgt ook veel leuke dingen aangeboden ..dingen die ik doe maar met altijd jou in mijn gedachten..door jou moest ik zo vaak afzeggen of anders regelen dan gepland maar ook dat zal ik zo er maar weer voor over hebben

maar JIJ bent er niet meer...
JIJ met je stalende lach die ons altijd opbeurde als er iets tegen zat ..
JIJ ons knokkertje wat velen al die jaren versteld heeft doen staan
als gezin gaan en moeten we door maar JIJ die er voor zorgde dat we leuke uitjes planden missen we nu !!!
JIJ liet vriendschappen doen ontstaan door dat we mensen leerden kennen door jou
niet allen door ons maar door velen word JIJ gemist !!!!

met grote regelmaat ga ik nog naar je plekje
en 17 dec. as. mag ik naar de kunstenaresse die ons gaat helpen bij het ontwerp voor jouw gedenkmonumentje
mama kiest voor mozaïek .. het gebrokene wat jouw leventje hier op aarde was mag nu zo volmaakt zijn en dat wil ik graag weer geven
heb ook al wel allemaal ideetjes wat ik graag wil maar samen met die mw. word het vast iets moois

heel langzaam proberen we opnieuw te leren leven
ons leven in te vullen zonder jou
het is echt niet simpel maar door Gods Genade en Nabijheid komen we er wel
het geloof waar we veel kracht uit mogen halen is onze leidraad
en we weten dat jij nu veilig in Jezus armen mag zijn !!!!
mag dansen op de gouden straten niet meer belemmerd door al hetgene wat je hier op aarde wel mee moest maken

de ene dag voelen we ons beter als de andere
in heel ons zijn ben jij verweven
dankbaar dat je zolang bij ons mocht zijn
maar het maakt het echt allemaal niet makkelijker

vandaag dus 3 maanden zonder jou
3 maanden verder maar veel verder nee !!!!
het lijkt wel of het gemis alleen maar groter word en deze maand is gezellig maar niet leuk

we komen er wel soms wel soms niet
per uur,dag,week maand maar bekijken

vorig jaar 16 dec begon wat we nu kunnen noemen je neerwaartse lijn..je had toen een insult van ruim 5 uur met vele ademstops en toen waren ze al bang dat je ons zou gaan verlaten..je vocht nog maanden door ..
Alex regelde toen voor mama psychologische ondersteuning omdat loslaten en anders vasthouden echt niet altijd simpel was en is...gister was mama voor het laatst bij die mw. ..ik ben goed bezig ..laat jou nooit los en noem je naam ...zou niet weten hoe het anders moet maar ben dankbaar dat jij nog alle tellen bij mij bent


ik hoop dus alles anders vast te gaan houden ..een plek te gaan geven op een manier die ik nu nog niet weet of ken
maar lieve Yerell jouw vergeten doen we nooit !!!!

xxx Mama

kreeg pas de cd van Marco Borsato van paar jaar terug Dromen Durven Delen
 met erg mooie nummers !!!! die precies verwoorden wat ik voel en wat ik hier boven beschrijf..

http://www.youtube.com/watch?v=yFubJi9r9Jk
http://m.songteksten.nl/songteksten/50392/marco-borsato/er-gaat-nooit-een-dag-voorbij.htm

http://www.youtube.com/watch?v=j-97TIc0aBI

Geen opmerkingen:

Een reactie posten