woensdag 17 oktober 2012

dankbetuiging

vandaag vallen er op veel matten onze dankbetuiging
300 zijn er uit en zonder moeite hadden dat er 500 kunnen zijn
wat hebben wij veel meeleven mogen ervaren deze 6 weken en ik hoop dat dit nog lang zo mag blijven

de kluns die ik ben krijg ik hier geen dankbetuiging geplaatst maar
de tekst weer wel

een handdruk zo warm, een arm om ons heen,
een kaart brief of bloemen, het is zo'n troost in deze tijd.
Het geeft ons de moed om verder te leven

De vele blijken van medeleven na het overlijden van onze


                                 Yerèll

hebben ons diep ontroerd en doen ons goed
daarvoor onze hartelijke dank




in de afscheidsdienst collecteerden we voor de EVN en dan in het bijzonder voor E-Plus de afdeling waar ik zelf zo veel lieve mensen heb leren kennen en waaruit vriendschappen zijn ontstaan
we haalden 633,49 euro op en het regeltje

mede namens de EVN afd. E-Plus willen we u hartelijk bedanken voor uw gift kon dan ook niet ontbreken
de eerste mail met As wij willen ook nog wel iets storten is er al

daarom het giro nummer 971010
tnv EVN Ede
onder vermelding van E-Plus afscheid Yerèll van der Burg

we kunnen van de opbrengst nu een nieuw boekje ontwikkelen waardoor nieuwe ouders niet zo hoeven te ploeteren zoals ik de eerste jaren heb gedaan
lotgenoten contact het geeft mij zo veel goeds...



ook staat er in de dankbetuiging een gedichtje van mijn eigen hand
ik las eerder iets soortgelijks maar heb er mijn eigen draai aangegeven


Zonder Yerèll is alles anders
Na een leven vol zorgen 
Nu iedere dag een lege morgen
Het is goed hoor ik sommige zeggen
Maar is dit goed ?
Ik kan het niet zo uitleggen
Nu ik hem zo erg mis
en bijna niets meer belangrijk is
Dat ik "sterf" van verdriet
Is dat goed ik weet het niet
Als ik soms uren in het donker lig te kijken
En nauwelijks nog iets leuk kan lijken
Goed is dat goed? ik snap het niet
Dat de tranen blijven komen van verdriet
Maar als ik dan denk
Yerèll heeft nu de rust en niet die "pijn"
En weet dat hij bij God veilig en geborgen mag zijn
Daardoor weet ik het nu wel
Het is goed zo Yerèll

xxx mama





we moeten verder maar hoe ik zie het echt nog niet voor me


het komt vast wel weer goed


ik haal veel kracht uit mijn geloof


en hoop dat er veel van al die lieve mensen om me heen willen en mogen blijven





volgende week weer aan het werk en zo hoop ik steeds een stapje verder te komen





een lieve groet uit Laren xx




Geen opmerkingen:

Een reactie posten