zaterdag 29 september 2012

we moeten door maar hoe ?

heel de dag vele momenten worden we er mee geconfronteerd dat Yerèll* niet meer in ons midden is
ik heb in de kamer een hoekje gemaakt met zijn foto en wat waardevolle dingetjes maar door heel het huis kom je herinneringen aan hem tegen..bij mijn bed hangen allerlei wekrjes in de keuken hangt een schilderwerk van een jaar of 3 geleden..dat alles mag niet zo maar weg maar het hele huis moet natuurlijk ook geen Yerèll* museumpje worden

hoe doen anderen dit...en zo zijn er nog wel meer vragen die ik met anderen zou willen delen..het is allemaal zo nieuw en niet te bevatten

van de week moest ik een kaart schrijven..zet je Yerèlls naam daar dan nog bij ,,al dan niet met een sterretje of achter zijn naam de data van geboorte tot sterven.. het nu niet gedan omdat Alex dat vond maar dat gaf mij een onderbuikgevoel..mijn boy hoort er gewoon voor altijd bij dan niet meer in levende lijven hij woont in mijn hart

en dat ook in vele harten van anderen..gister waren we in Brabant op een verjaardag bij heel goede vrienden..twijfel of we dat al wilden maar zij kennen mij al 26 jaar en al die mensen die hun bezoeken op een verjaardag kennen ook ons al jaren..het was goed en fijn om er te zijn..per keer zal ik gaan bekijken waar we wel en niet op ingaan ..de ene dag voel ik me ook beter als de andere

ik hoop dat iedereen wil en kan begrijpen...

hoe vullen andere zorgouders die nu hun handen vrij kregen al die tijd in..
ik was gister op het werk om daar over afspraken te maken..ik zei meteen wil nu wel 24 uur werken maar zo snel vullen ze dat niet in..als Lex straks weer de draad oppakt ga ik ook weer rustig an opbouwen..ook wel weer een fijn vooruitzicht om zo weer een ritme in het "gewone"leven te gaan krijgen
al vind ik het zoals het nu gaat ook nog wel even goed
heb nu de tijd om al die regeldingen rond te maken

daarover ook nog wel vragen ..
wat moeten we doen met de id-kaart van mijn boy en de invalideparkeerkaart..de 1 zegt die moet je inleveren de ander zegt die hebben ze stil gezet ja maar in deze tijd van frauderen zou zomaar iemand anders daar verkeerd gebruik van kunnen maken dat mag toch niet..

we hebben nu de rolstoelbus..tot volgende zomer krijgen we de kans om hem evt. te verkopen..maar als we hem nu gewoon willen blijven rijden ..moeten we dan bpm terugbetalen en hoe word de wegenbelasting dan..allemaal dingen die je zomaar in je emmer gekiept krijgt terwijl al genoeg hebt aan de emotie en alles wat daar bij komt..

ben ik nu zielig nee hoor..ik kom er echt wel..maar mis mijn boy zo vreselijk pas 3 weken maar het lijkt met de dag erger te worden..

voor ik straks weer aan het werk ga nog even stapje voor stapje "aansterken" en wennen aan hoe het nu allemaal is
nu weekend en proberen uit te rusten waarvan eigenlijk..xx

we krijgen gezellig veel aanloop en dat doet ook goed..

1 opmerking:

  1. Sterkte met alles hoor. Hier wordt ook echt elke dag aan je gedacht. Ook de rouwkaart van Yerèll staat er nog. Ter opscherping hoe het ook met ons spoedig kan aflopen.

    BeantwoordenVerwijderen