woensdag 11 juli 2012

kleinzalig geluk

onder aan het blog vind je en spreuk
deze spreuk kwam ik tegen op facebook en spreekt me juist op dit moment wel erg aan 
 
Vorige week was Joey zo enthousiast begonnen aan zijn vakantiebaantje als vuilnisman maar het bleek lichamelijk toch te zwaar..nu is hij al schoonmaker aan het werk bij NIKE ..elke morgen stapt hij al vroeg op zijn fietsje om van 6.00 tot 10.00 daar de kantoren spik en span te maken voor het komend personeel

hij had natuurlijk kunnen zeggen dan maar 6 weken luieren maar hij zit niet bij de pakken neer en pakte ander werk op..
het voordeel aan deze tijden is ook nog dat hij nu ook nog iets an zijn dag heeft..van de week sprak hij af met een vriend en ze hadden eigenlijk nog heel de dag..

Yerèll gaat echt met de dag achteruit we weten het maar het komt toch echt telkens weer hard aan om mijn boy zo te zien strijden..maar ik kan ook echt wel genieten van de kleine blije momenten die er zekers nog zijn
hij is blij sommige mensen te zien tracteert ze dan op een lach of houd hun hand vast
iedere keer een stapje terug moeten doen vergt ook veel van hem zelf hij heeft nog zo'n willetje en lijkt ons soms te willen troosten
de energie om veel aan te kunnen is er niet meer 
maar een muziekje aan ..even bodylotion smeren zodat zijn huidje toch een beetje soepel blijft ..lekker knuffelen en kroelen die momentjes pikken ze mama en zoon niet af

velen zijn bezig met alles regelen voor  hun vakantie ..maar wij zijn met heel andere dingen bezig
Dirk en Marieke vliegen wel vandaag lekker richting Kreta..gister waren ze nog even hier en hadden we een emotioneel maar mooie avond
zelf heb ik mss ook wel zin in even niets moeten en lekker ontspannen weg zijn maar het zit er niet in
mijn vakantie vier ik in de achtertuin en daar vermaak ik me ook prima hoor
geniet van al het moois wat we mogen oogsten van eigen moestuin en kokkerel daarmee dan wat lekkers
afgelopen weekend mochten we nog een wandeling makenin het bos vlak achter ons huis..zo dichtbij is het ook zo mooi
vakantie vier ik ook met zo nu en dan is een dagje wat leuks doen met Joey
morgen hopen we te gaan sjoppen in Hilversum hij wil nieuwe schoenen en nog meer..
lekker ergens samen lunchen geeft ook een ontspannen gevoel
Wie weet kan ik er straks toch nog wel even uit maar nu wil ik vooral dichtbij Yerèll zijn

de kleine positieve momentjes die we nog hebben die sla ik op
 


mocht net ook Yerèlls dokter spreken die in al die 12 jaar dat ze hem kent ook echt wel iets met hem opgebouwd heeft ..heel bijzonder hoe warm gesprekken dan mogen zijn !!!!
het is voor iedereen een pittige tijd en we hopen hem zo mooi en goed mogelijk af te ronden
 
hoelang nog ..niemand wil /durft een voorspelling  te doen.. Yerèll heeft de regie

vorige week kwam ook de envelop van Make a Memory binnen een heel waardevol geniet moment als dierbare herinnering voor straks

alleen ben ik bang dat straks eeerder komt als ik verwacht

een lieve groet uit Laren
Foto

2 opmerkingen:

  1. nu ik mijn blog terug lees is hij mss wat negatief maar zo bedoel ik het zeker niet..vol dankbaarheid kan ik ook naar deze periode kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is zeker niet negatief hoor. Maar wel moeilijk als je je lieve zoon zo steeds een stapje moet zien inleveren. Veel sterkte, en hoop dat je af en toe toch tot rust mag komen, al is het in je eigen achtertuin. Ook moeilijk om te geloven, maar er is er Een die boven alles staat.

    BeantwoordenVerwijderen