zondag 26 januari 2014

dromen

Spreuk van de dag :

Omgeef jezelf met mensen die dromen, verlangens en ambitie hebben.
Het geeft je energie en inspiratie.

- VP -
 
deze spreuk las ik vanmorgen
 
daarover heen de tekst
ik heb niet alle antwoorden
en weet ook niet de redenen waarom dingen gebeuren maar...
ik blijf geloven dat alles goed zal komen

en ook dit las ik nog
zwijgen is de beste wraak
lachen het beste medicijn
liefde is alles wat je nodig hebt
 
 
 
al ga je door een diep dal .. Hij wil er zijn..
dag aan dag draagt Hij ons (psalm 68;20)
het geloof mijn kracht tot volhouden
 
veel lieve mensen om ons heen
die ons steunen
 
collega's die me helpen bij de studie die ik nu volg en waar ik half febr examen van heb
t werk een fijne plek al bijna 9 jaar .. maar in aug. alweer 25 jaar werkzaam binnen de thuiszorg
 
 
vrienden en vriendinnen die een luisterend oor voor me willen zijn
 de geboortedag van Yerèll* nadert en dat geeft toch ook wel weer veel emotie
maar zekers ook fijne en dankbare herinneringen
omringd door onze kinderen !
 
broers en zussen in ons geloof die mee willen bidden rondom onze situatie waardoor we ons gesteund voelen
 
 
al is het soms niet makkelijk alles lijkt een redden en een doel te hebben
je leert je zelf ook weer beter en anders kennen
 
ik ga het allemaal redden maar t is echt niet altijd makkelijk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten