zondag 1 januari 2012

wat zal het nieuwe jaar ons brengen ???

Net thuis van mijn ouders samen met Joey daar even de beste wensen voor 2012 wezen brengen...voor mijn ouders maar zekers ook voor ons is 2011 een jaar vol zorg geweest maar we kijken toch ook dierbaar terug op 2011 wat ook zoveel fijne momenten mocht brengen !!!!

de kerstdagen verliepen hier echt super rustig maar omringd door onze kinderen wat wil je als ouders nog meer wensen ..

ook oudejaarsavond hebben we rustig doorgebracht na de kerk gezellig naar Alex moeder geweest die anders alleen had gezeten ..Joey trok op met vrienden maar waar hij riep toch morgenochtend horden we hem vannacht al de trap op komen..de bank bij zijn vriend lag niet zo lekker als zijn eigen bedje een fietstochtje had hij er graag voor over...

Alex is het nieuwe jaar al druk begonnen ..hij moest aan het werk..de rommel van al die vreugde vuren en het vuurwerk moeten ook weer opgeruimd worden..en waar er een economische crisis moet zijn merkt hij daar echt weinig van er is weer genoeg de lucht ingegaan de afgelopen nacht...hij hoopte rond 13.00 thuis te zijn maar dat is het niet geworden...

hopelijk treffen we hem wel snel want de gebruikelijke nieuwjaars"borrel" en meteen het vieren van een nichtjes verjaardag bij mijn schoonzusje hopen we zo te bezoeken...Annet met haar vriend komt daar ook heen...alleen maar leuk het nieuwe jaar starten dus

vanavond naar Yerèll om hem ook een nieuwsjaarknuffel te brengen !!!
rustig start ik het neiuwe jaar dus niet maar wel erg gezellig

2012 wat zal het brengen ..met regelmaat hoop ik het hier weer met jullie te delen en zo lekker alles wat er gebeurd ook van mij af te tikken

een gelukkig  saai gezellig  gezond maar bovenal gezegend 2012 voor iedereen

groetjes uit Laren

1 opmerking:

  1. De beste wensen toegewenst voor dit nieuwe jaar. Hopelijk mag het veel goeds brengen.

    BeantwoordenVerwijderen