maandag 26 augustus 2013

mijn vakantie is begonnen !!!


DE TITEL ZEGT HET AL

ruim 3,5 week geen verplichtingen
maar tijd voor mezelf en elkaar
alles rondom dokters en therapeuten op een laag pitje
al is Alex voorlopig uitgedoktert vorige week kreeg hij te horen dat 4 dokters het niet weten en dat hij maar met de pijn moet leren leven, de fysio legt zich hier niet bij neer en gaat de orthopeed nog contacten maar afspraken staan er rondom de pijnen even niet..
zelf ben ik wel met dokteren begonnen een simpel probleempje wat ik dacht blijkt complexer.. na mijn vakantie mag ik weer terug en praten we verder hoe of wat te doen..
maar na vrijdag dus even geen afspraken rondom dokters als het niet hoeft !

iedereen mocht al op vakantie  gaan binnen t werk maar telkens dacht ik ik heb t nog te goed
de laatste week merkte ik ook echt dat ik er aan toe was

afgelopen zaterdag was mijn din uit Brabant hier een dagje .. we mochten samen naar Yerèlls plekje wat ze nog niet had afgezien en verders hadden we samen een leuke gezellige dag om stil te staan bij onze alweer 27 jaar vriendschap !!!
dankbaar dat we dit al die jaren al hebben
veel vreugde en verdriet samen beleefd en ondanks de afstand er toch telkens voor elkaar kunnen en willen zijn !
manlief dacht schijnbaar jij had zaterdag een leuke dag we kunnen het zondag nog wel even doorzetten uit de kerk doorgereden naar de kust waat we stralend weer hadden en een superfijne middag.. hele belevenis ook nog want de strandtent waar naast we zaten was afgehuurd voor naar wat later bleek een joodse verjaardag heel bijzonder omdat te aanschouwen

voelde me binnen t werk de laatste weken meer emotioneel dan gewoonlijk mss ook wel omdat een client die ik ruim 2,5 jaar mocht verzorgen en begeleiden overleed en dit mij meer raakte als ik zou willen.. mocht ook wel weer ervaren dat collega's soms ook meer gevoel hadden dan wenselijk en konden dit met elkaar delen fijn ook wel xx
tja ik ben ook maar mens en gevoel schakel je niet zo maar uit
wat ik in vorig blog al schreef ik herbeleef vorig jaar deze periode momenteel flink terug

Yerèll die toen nog zo knokte tegen het epi monster
zijn lijf die niet los kon laten

heel zware maar ook bijzondere tijd waar ik op terug kijk


en dat Joey even hier niet is raakt me ook flink

het logeren bij mijn ouders geeft mij zekers wel rust maar het is zo onnatuurlijk
vorige week stond de politie plots hier dat hij ook vanuit mijn oudershuis was weg gelopen
voor mij een teken van dan ligt het dus niet alleen aan mij want het gedrag lijkt niet verandert
maar ook die machteloosheid hoe kan ik mijn knul nu helpen
de politieagent zei jij hebt werkelijk alles voor hem gedaan Astrid twijfel daar niet over.. Joey is nu 20 en moet op Eigen benen leren staan weet dat hij bij jou terecht mag laat nu verder los en zorg voor jezelf want dat is zekers ook belangrijk..

al weet ik ook goed dat ik los moet en mag laten ik ben er flink mee bezig
las volgend gedichtje en zo voelt het ook

al ben je even niet bij me ik denk veel aan je
en je bent en blijft bij mij verweven net als je broertje die aan de "andere kant" mag zijn xx


To My Son, I love you so,
you are so special, I hope you know.
With every day that passes by,
you're more the twinkle in my eye.
So loving, so giving, a heart of gold,
always my baby, even when I'm old.
Your love shines through, for all to see,
I feel so proud, you are a part of me

 

maar vanaf nu dus vakantie lekker even niets moeten dus maar genoeg te doen en te willen.. tot vrijdag werkt Alex nog dus doe ik veel leuks alleen met dinnen daarna samen 3 weken ..

wandelen met een din en haar geleidehond xx
.. lunchen met een andere din .. een din komt hier bijklessen en thee leuten..eten met vrienden .. vrienden die hier komen  naar een dinnetje in Limburg en mss nog ander dinnetje daar ook zien xx.. vriendinnetje bezoeken in haar nieuwe huisje
samen met Lex naar hollands concert in Woerden nog voor zijn verjaardag
stukjes fietsen .. we willen het gooimeer rond.. maar ook rondje weesp staat op de planning
ons huisje nog mooier maken dan het nu al is.. shoppen voor zitmeubelen en lampen xx
voorbereidingen voor een concert van Praise United 12 okt. as. ik mag mee doen binnen het koor .. jaren niet meer zo vaak en fanatiek gezongen maar kijk er wel naar uit ,de repetities starten in mijn vakantie en ik hoop er toch heen te gaan http://puhuizen.wordpress.com/

concert van de muziektherapeut van mijn boy* https://www.facebook.com/events/374877559307536/

Lex kids die nog willen komen

Yerèll* alweer 1 jaar uit ons midden 7 sept. as. daar staan we zekers ook bij stil..
krijgen bezoek en wil je ook naar het graf voel je vrij , voor hier langs komen of samen naar Yerèll*s plekje pb of sms even dan komen we er vast wel uit

we komen deze weken wel door
en gaan genieten van
*een lege agenda mbt verplichte afspraken.. zelfs geen vrijwilligerswerk na morgen ..ik ga die kanjers echt wel missen want de di. morgen  is voor mij een feestje maar Alex heeft gelijk ... vrij is vrij dus alle verplichte dingen even zoveel mogelijk uitplannen xx
*elkaar
*en alle leuke dingen die we mogen gaan meemaken


en de computer die staat weer veel vaker uit
want er ligt en flinke stapel leesvoer xx
.

1 opmerking:

  1. laatste doktrersbezoekje levered dus een lijkoperatie op.. die ze wel over onze vakantie heen tilt maar niet te lang mee wil wachten nood gedwongen dus iets langer vrij xx

    BeantwoordenVerwijderen