donderdag 21 juni 2012

terug op sherpa

we bleven wat langer weg als gepland en echt makkelijk zijn de afgelopen 2 weken echt niet geweest maar vanmiddag is Yerèll terug gekomen op sherpa
de dormicum subcutane lijn is deze opname geplaatst daarnaast hebben we gezocht naar het beste comfort
is er van alles verandert rondom de voeding en mede daardoor hopen we ook dat hij niet meer zo snel afvalt want hij weegt nog geen 38 kg terwijl hij 1 maart nog 46 kg woog
het zh heeft geregeld dat er een kinderthuiszorg team sherpa komt onder steunen in de zorg zoals hij nu is super fijn dat echt iedereen alles blijft proberen om Yerèll een zo waardig mogelijk leven te geven ..de verwachtingen zijn niet positief maar bij Yerèll durft niemand meer uitspraken te doen
we proberen er met zijn allen het beste van te maken en genieten van de betere momenten

Joey heeft het ook erg zwaar..hij zit nog in de allerlaatste fase van zijn examen heeft door de situatie rondom Yerèll iets uitstel gekregen want het lukte hem gewoon niet..we hopen en blijven vertrouwen dat het allemaal goed gaat komen en dat hij 3 juli zijn diploma uitgereikt krijgt

zelf zit ik er even door heen..beide boys zien lijden en strijden dat raakt mij zo..
komt wel weer goed
dit weekend hopen we even uit te rusten en dan pakken we volgende week de draad gewoon weer op..
goed weekend

en dankjewel voor alle meeleven de afgelopen 2 weken
mijn verjaardag vierde ik daar in het zh maar velen hebben me niet vergeten deed toch wel goed

lieve groet Astrid

Geen opmerkingen:

Een reactie posten