vrijdag 17 juni 2016

mijn pap overleden

6 juni 1942 - 13 juni 2016*
na een lang ziekbed is voor mij toch nog onverwachts het bericht gekomen .. pap leeft niet meer


Lieve Pap ..

al zagen we elkaar de laatste jaren niet mij liefde voor jou is nooit verdwenen ..
gebeurtenissen zorgden ervoor dat we ieder een andere weg insloegen maar dankbaar blijf ik je voor altijd !!!!
dankbaar dat jij mijn pap er altijd voor mij was ..
ik heb het je niet altijd makkelijk gemaakt ..
kon als klein meisje niet lopen bleek later een heupdysplasie te zijn vele zh bezoeken volgden en een paar keer lag ik in het zh ... lang had ik nog therapie nodig maar jij of mama ging altijd met me mee ...
Ik werd gepest omdat ik mank bleef lopen een bril droeg `rood`haar had en mijn tanden niet op een rijtje stonden maar jij hielp me als ik het allemaal even niet wist ..
ik ging studeren verder van huis maar je kwam mij vaak opzoeken en had altijd stapels groenten van eigen tuin bij je
ik trouwde met Ed de vader van mijn trotsen maar toen dat strandde haalde je me binnen een week terug naar huis en ving mij en mijn 2 kanjers op en vechtte met mij mee voor een eigen stekkie ..
je hielp me waar nodig zoals ik dat ook altijd naar jullie heb geprobeerd ..
Onze wegen scheidden maar zoveel mooie herinneringen bleven ..
de fietsvakantie naar Westendorp de logeerweken in Winterswijk op de boerderij van `ome Jan en tante Bep` mee met mij en mijn knullen naar Chaam en Susteren vele dagjes uit Pap je was er niet alleen voor mij maar ook voor mijn kanjers ..
Alle zh opnames van Yerell kon Joey bij jullie terecht toen Alex nog niet in mijn leven was pasten jullie zo vaak op zodat ik gewoon kon werken .. alle weken kwam je wel even langs ...
toen het even niet meer ging vingen jullie Joey op mss niet echt de weg die de goede richting was maar op dat moment was het goed ..
een paar jaar had ik hierdoor ook nauwelijks contact met Joey maar gelukkig mag dit er nu weer zijn !!!
Pap de laatste jaren zagen we elkaar nauwelijks jouw besluit ..

rouwen om het verlies van Yerèll* deden we allebei anders ..
ook kon jij mijn partnerkeuze niet echt waarderen maar ik ben blij en dankbaar Met Alex en zijn kids ..
zij maken mijn leven compleet jij dacht er anders over en verbrak het contact ..
de laatste jaren zocht ik nog wel een paar keer contact stond voor je deur stuurde je een brief maar je hield vol dat je mij niet meer wilde zien .. draaide zelfs je hoofd weg toen ik jou dec. jl. voor het laatst zag..
dat deed en doet pijn maar ik ben en blijf dankbaar dat jij mijn pap bent want dat blijf je voor altijd ... Jij die mij maakte en vormde zoals ik nu ben ..

Pap bedankt !!!
Hopelijk mag je laatste reis een goede reis zijn en als je Yerell* tegenkomt geef hem dan een kus xx

je oudste dochter xx

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten